czwartek, 2 maja 2013

#Indian designs

O matko, majówka kompletnie do dupy. To wszystko przez tą pogodę. Oby w weekend przynajmniej była piękna, słoneczna pogoda. Dzisiaj miało odbyć się ognisko, lecz pogoda nie dopisała i przekładamy je na inny dzień. O 14.00 wróciłam z zakupów z moja siostrą-Olą, widziałam bardzo dużo modnych i tanich rzeczy. Niektóre pojawią się kiedyś na blogu:)  Zaraz przychodzi Wika z Damianem więc porobimy sobie kilka zdjęć.
Teraz chciałabym wam pokazać legginsy, które uszyła mama Wiktorii. Są ukazane indiańskie wzory. Do tego biała bluzka oversize.





 *.*





 cudoo*.*




 oczy*,*


bluzka-nn/legginsy-mama Wiki/vansy-sizzer
Wika-bluzka-sh/legginsy-wyżej/buty-eden
XOXO

11 komentarzy:

  1. hej :) fajnie wyglądacie. Tylko jedno, co mi się nie podoba to, że te legginsy pogrubiają Twoje nogi. Raczej nie powinnaś ich nosić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może i pogrubiają ale kurwa co ci do tego???????? kurna bede sobie zakładać co mi się podoba, a ty nie masz prawa mi zabronić. Wiem że każdy ma swoje zdanie, ale nie musiałeś mi tego pisać mogłeś po prostu zostawić to dla siebie bo ja to WIEM!!

      Usuń
    2. Co Wy gadacie ? Najpierw masa, później rzeźba ;d
      Odpierdolcie się w końcu.

      Usuń
    3. ja sie zgodze z anonimem. jestem dziewczyna, lubie czuc sie modnie i stylowo, ale na Twoim miejscu nie nosilabym tych legginsow. pozdrawiam.

      Usuń
    4. Jejku, ciągle się czegoś na tym blogu doczepiacie...
      Nosi co chce i tego Jej nie zabronicie...
      MÓZG ROZJEBANY

      Usuń
    5. ja tylko wyrazam swoje zdanie, a to mi wolno.

      Usuń
    6. To następnym razem zostaw swoją opinię dla siebie. Dobrze Ci radzę:)

      Usuń
  2. modeleczki :3 :**********

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te legginsy ! :)
    Ahh. ta pogoda . :c
    Śliczne zdjęcia. Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś sexy Julka <3

    OdpowiedzUsuń