środa, 20 marca 2013

#Photoscape

Cześć.

Dzisiaj rano 'na rekolekcje' i potem do miasta. Razem z Wiktorią pojechałyśmy, aby pochodzić po sklepach, wyluzować się. Bardzo ciężki miesiąc nas czeka. Odwiedziłyśmy naszą kochaną Darie. Następnie musiałam wybrać się na korepetycje z matematyki, ponieważ niedługo mam sprawdzian. Gdy wróciłam do domu, usiadłam przed komputerem i zaczęłam przerabiać zdjęcia. Teraz tak sobie pisze i nawet nie wiem o czym. Już kompletna zamułka.

Mam mętnik w głowie.




 Wiktoria<3














Nie lubię zimy, ale przyznam że zdjęcia ładne wychodzą:))
XOXO

4 komentarze:

  1. <3333333333333 OBIE JESTEŚCIE BRZYDKIE I GRUBE <3333333

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie wy Ślicznee ! o.O I chude. ! OMG!
    Śliczne zdjęcia ! :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Woicka musze przyznac ze dymalbym cie bez opamietania

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też Cię chce dymać! ♥

    OdpowiedzUsuń