wtorek, 26 lutego 2013

naukanaukanauka

Cześć:))

Za nami już ferie. Teraz tylko czekamy na wakacje z utęsknieniem! Dzisiaj już drugi dzień szkoły, a wpadło mi kilka dwój. No nic. Poprawi się.
Dzisiaj miała być kartkówka z biologii, ale na szczęście zapomniała i jest za tydzień:) Trzeba się trochę poduczyć. Najwięcej sprawdzianów i kartkówek w tym miesiącu jak zwykle, dobra koniec mowy o szkole bo słabo mi się robi..
Dzisiaj na korkach z matmy nie było aż tak źle! Właśnie przyjechał do mnie wujek i jest wesoło haha:D
Boli mnie głowa, jest mi zimno. Mam kaszel, który męczy mnie przez kilka dni. Jestem chora. W niedziele ostatni tor więc muszę iść.

Jest za to jedna dobra wiadomość. Jutro na 9 do 12 i nie ma wf'u*.*

W sobotę na urodziny Julki. Powoli zastanawiam się co kupić. Może mała podpowiedź?:D


Byliście gdzieś na ferie czy przesiedzieliście te dwa tygodnie w domku? Bo ja wolałam pojeździć na torze i posiedzieć przed komputerem haha:)


XOXO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz