niedziela, 13 stycznia 2013

no to tak.

 No cześć!

Przepraszam, że tak długo tu nie wchodziłam, ale nie miałam czasu.
Aktualne leże sobie w łóżku i wspominam miło spędzony wczorajszy dzień. Zaraz trzeba wstać i pouczyć się na trzy sprawdziany i kartkówke z 69 słówek. Jest fantastycznie, ale przyznam, że widok szkoły mnie przeraża coraz bardziej.

Właśnie wróciłam od Wiktorii. Trochę pogadałyśmy,  pośmiałyśmy się. Jednym słowem było zarąbiście! Mam tu kilka zdjęć:) Wreszcie!

Tak mi się nic nie chce, że nawet nic nie robie XD





Dobra lece.
XOXO

13 komentarzy:

  1. Wiktoria powinna zostać modelką!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiktoria za grube nogi nie pokazuj ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty właśnie masz ładne , ona jakies koślawe ;P

      Usuń
    2. Ja ładne nogi?:O hhahaha! Wika ma chude i proste.

      Usuń
    3. Jestem facetem i chyba wiem lepiej ; )

      Usuń
  3. Ale wy jesteście piękne :*
    3 zdjęcie najpiękniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha ostatnie zdjęcie jaki przypierddol

    OdpowiedzUsuń