wtorek, 13 listopada 2012

Nudny wtorek

No siemano.
 Jak już tu pisałam, że dzisiaj miałam sprawdzian z polskiego który totalnie zawaliłam i z muzyki poszedł nawet nieźle! Z biologi poszczęściło mi się już 3 tydzień z Julką haha pjona:D A więc mam więcej czasu na naukę! I kogo ja oszukuję? Dobra. Jutro kartkóweczka z chemii. Hahaha mam odpowiedzi tylko się trzeba się ich wykuć mmm:D Ogółem to w poniedziałek mamy pasowanie I klas. Mam nadzieję, że na dyskę przyjdą starsi:D HEHE. Nie no dobra. Błażej mi gada, że za krótkie noootki piszę, a więc rozkręcam.  W czwartek mam zajęcia taneczne i muszę się nauczyć kilku kroków, powtórzyć całe dwa układy. Niedługo mamy występ więc musze się przyłorzyć! Wgl jutro mam dwa w-f i to jeszcze z Ciecieręgą. Znowu się będzie ze mnie naśmiewał, a ja z niego ale OKEJ. Od jutra, aż do niedzieli jestem sama z Olą w domu^^
Wyłoniłeś się z tłumu, gdy ulicą beztrosko szłam. Twoje światło poraziło mnie w dzień...
PIOSENECZKA:
http://www.youtube.com/watch?v=MEdxTgvVZFk&NR=1&feature=endscreen

Zdjęcia na szybko.




Jakieś z piątku chyba XD

Dobra idę nauczyć się na tą chemie bo narazie mam dobre oceny i nie chce ich stracić.
XOXO






9 komentarzy:

  1. Ciecierega to pedał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty jesteś pedał

      Usuń
    2. a zajebać ci ?

      Usuń
  2. Też chodziłem do Duetu :D
    pisz dłuższe notki i wspomnij coś o nawiekszym swoim fanie ;ddd / Big Fann 4Ever /

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja napisze że fajnie piszesz i oby tak dalej, zgadzam sie notki powinny być zdecydowanie dłuższe. :D kocham cie <3 / K.

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahhahahokej postaram się pisać dłuższe notki:)) i też Cię Kocham<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój oddech to mój tlen , który we mnie ma swe lokum ....

    OdpowiedzUsuń